542
post-template-default,single,single-post,postid-542,single-format-standard,wp-custom-logo,theme-stockholm,stockholm-core-2.3.2,woocommerce-no-js,tribe-no-js,tec-no-tickets-on-recurring,woolentor_current_theme_stockholm,select-theme-ver-9.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_footer_adv_responsiveness,qode_footer_adv_responsiveness_1024,qode_footer_adv_responsiveness_one_column,qode_menu_center,qode-mobile-logo-set,qode-elegant-product-list,qode-single-product-large-gallery-type,qode-single-product-thumbs-below,woolentor-empty-cart,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2481,tribe-theme-stockholm

Bergman-estek // Zene

Az idén száz éve született Ingmar Bergman a modern filmtörténet egyik “legzeneibb” filmrendezője volt. Írásaiban és a vele készült interjúk majd mindegyikében kitért a zene életében játszott szerepének jelentőségére, állandó zenei hasonlatokban beszélt, több filmjének is ismerjük zenei inspirációját, és mint mondta, ha választhatott volna, legszívesebben karmester lett volna. Az Észak és a 15 éves Skandináv Ház Bergman-estjeinek második alkalmán Rohmann Ditta játékában hallhattuk a Bergman-filmek néhány legemlékezetesebb komolyzenei idézetét. Igazán szép alkalom volt.

play_circle_filled
pause_circle_filled
J. S. Bach: BWV 1008, d-moll sarabande x 2
volume_down
volume_up
volume_off